Itaalia

Juba eelmisel sügisel pidasime plaani, et kevadel tuleks kindlasti Itaaliasse sõita. Minu jaoks oli see ilus ja mitmekesine maa siiani alles täiesti käimata-nägemata, kui üks ammune põgus Milano-külastus välja arvata. Reisi valmistasin ette pikalt ja põhjalikult, hakkasin koguni oma väheseid itaalia keele alaseid teadmisi värskendama – ostsin õpiku ja sõnaraamatu ning mõnel õhtul siis sirvisin neid natuke.:)

ro44Ühe reisiga muidugi tervet Itaaliat ära ei näe, tuli teha valik. Aega oli meil 2 nädalat, sest just nii kaua kestab siin Lihavõtte-aegne koolivaheaeg. Peale pikemat kaalumist osutusid valituks Rooma, Firenze ja Veneetsia ning siis veel mõned väiksemad linnad nende läheduses. Plaanisime nii, et sõidame lennukiga Rooma ning siis liigume rongidega aina põhja poole, kuni jõuame Veneetsiasse ja sealt lennukiga tagasi.

Hotellide valimine võttis kaua aega, sest Itaalias on neid lõpmatu arv. Lõpuks kujunes nii, et neli ööd olime Rooma kesklinnas 3-tärni hotellis, siis neli ööd Firenzes appartment-hotellis ja lõpuks kolm ööd Veneetsias B&B kodumajutuses Suure Kanali ääres.

Eile jõudsime jälle koju tagasi ning rõõm on tõdeda, et kõik tõesti sujuski soovide kohaselt. Ehkki Itaalia on üsna kaootiline ja omamoodi maa, läks meil kõik ilma viperusteta, C. oli rõõmus ja terve, ilm soe ja päikseline. No mida sa hing veel oskad elult tahta?:)

ro29

Rubriigid: Itaalia. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.